Pengenalan ELYSYLE DX LINGERIE

on Thursday 30 May 2013

Salam Pengenalan.
Hari nie, kalau sebut tentang pakaian dalam pembentuk badan dan untuk kuruskan badan, memang ada banyak brand kat pasaran. Cuma kita tidak tahu mana yang sesuai dan terbaik untuk kita. Pilihan di tangan kita dan sudah tentu mahukan yang setanding dengan nilai yang dilaburkan.
Jujurnya, saya telah menggunakan beberapa jenis pakaian dalam untuk pembentukkan badan. Dari yang paling murah sehinggalah yang paling mahal dan popular. Jadi saya dapat bezakan yang mana best dan selesa untuk dipakai. Setiap orang ada citarasa masing-masing. So kat sini saya nak share sikit mengenai pakaian dalam ni.
Tujuan saya memakai pakaian dalam ni, pastinya untuk kurus dan nampak ramping  sesudah beranak lima. Selain tu ia  memberi kekemasan dan keyakinan untuk berjalan di khalayak ramai. Ramai di kalangan kita yang memang dah tak confident lagi untuk mencuba apa jenis pakaian dalam kerana tidak memberi apa apa kesan dan menyakitkan. Tapi setelah mencuba Elysyle DX Lingerie saya terus rasa ‘fit’, kemas dan yakin malah kelembutan kainnya seperti kulit kedua di badan saya dan rasa seperti sentiasa dipeluk, terutama waktu tidur. (tidur pun pakai tau). Sangat2 selesa dan tak rasa sesak bila saya duduk, rukuk, sujud dan sebagainya. Memang best giler!!
"Elysyle DX Lingerie adalah produk pilihan yang tepat kerana walaupun baru sahaja mencuba, ia sememangnya LUAR BIASA!!"
Jika anda nak rasa macam mana yang saya rasa, anda boleh hubungi saya untuk proses mencuba, dan rasakan keselesaannya. Bagi mereka yang pernah pakai sebarang korset atau set pakaian dalam, memang saya jamin 100% anda akan rasa kelainan itu.

Jadilah wanita moden yang berkeyakinan, sihat, jelita dan berdaya penarik dengan memiliki 5 perkara wajib iaitu;
1. Payudara MONTOK
2. Belakang badan yang RATA
3. Pinggang yang RAMPING
4. Punggung yang PEJAL
5. Peha yang LANGSING


Sila hubungi saya (Faz) di 012-6543184 atau email ke fazlinatun@yahoo.com untuk mencuba Elysyle DX Lingerie ini secara percuma
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Langsing 2020 All Rights Reserved
Service Tempahan Design