KOLAGEN PILIHAN SAYA

on Thursday 25 July 2013


Salam sejahtera semua.

Hari ni saya nak kongsi pasal kolagen pilihan saya. Iaitu El Marino Blanc yang dikeluarkan oleh Syarikat Elken Sdn Bhd. Syarikat yang semakin meningkat naik di abad ini. Elken ni bukan setakat menjual produk kesihatan malah produk kecantikan, barangan rumah, makanan dan minuman harian.

Setiap hari saya akan minum 2 sachet El Marino Blanc. 1 sachet pagi, 2 sachet lagi malam. Sangat bagus untuk kesihatan, kecantikan dalaman dan luaran. Rasanya sangat sedap macam ribena lebih kurang.

Kenapa saya pilih kolagen ni.

1.      Terbukti berkesan kerana ramai orang dah cuba dan saya sendiri melihat testimoni secara ‘live’ bukannya dalam web.
2.      Terjamin kerana mendapat Penganugerahan dan Pensijilan Antarabangsa, Pensijilan Halal Jakim dan Pensijilan GMP
3.      Dikeluarkan oleh sebuah Syarikat terbesar di Malaysia (18 tahun) dan telah menjalani  pelbagai ujian
Sesiapa yang berminat nak dapatkan kolagen ni. Permulaan dengan hanya RM75.00 sahaja. Nak tahu lebih lanjut tentang kolagen yang menakjubkan nih? Boleh wassup saya di no 012-6543184 atau just email saya fazlinatun@yahoo.com InsyaAllah saya akan bantu anda untuk tampil cantik menawan
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Langsing 2020 All Rights Reserved
Service Tempahan Design