MINUMAN KOLAGEN - BARU, TERBUKTI & TERJAMIN

on Friday, 26 July 2013

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua pembaca...
 Seperti yg anda tahu, tajuk hari ni, masih berkisar tentang el marino! Satu produk minuman kolagen terbaik utk anda semua! iya.. utk anda semua! bukan hanya utk wanita... lelaki juga boleh mengamalkan el marino ni... so, jangan ragu2..

Alhamdulillah saya dapat kongsikan kebaikan produk ni dgn anda semua. Saya ingin anda memilih yg terbaik untuk kesihatan anda. Ketahui kebaikan El marino Blanc dapat memberi keputusan yang mudah untuk diri anda, keluarga tercinta dan jimat wang. Bila dah rasa sendiri kebaikannya... boleh berkongsi dengan saudara mara dan boleh buat duit dgn jadi ahli dan mula menjana income bersama saya & el marino!.. 

Ada yg tak nak? Sihat dan cantik pun dapat.. Duit pun dapat.. apa apa pun, mari kita baca testimoni dibawah ni..



KOLAGEN PILIHAN SAYA

on Thursday, 25 July 2013


Salam sejahtera semua.

Hari ni saya nak kongsi pasal kolagen pilihan saya. Iaitu El Marino Blanc yang dikeluarkan oleh Syarikat Elken Sdn Bhd. Syarikat yang semakin meningkat naik di abad ini. Elken ni bukan setakat menjual produk kesihatan malah produk kecantikan, barangan rumah, makanan dan minuman harian.

Setiap hari saya akan minum 2 sachet El Marino Blanc. 1 sachet pagi, 2 sachet lagi malam. Sangat bagus untuk kesihatan, kecantikan dalaman dan luaran. Rasanya sangat sedap macam ribena lebih kurang.

Kenapa saya pilih kolagen ni.

1.      Terbukti berkesan kerana ramai orang dah cuba dan saya sendiri melihat testimoni secara ‘live’ bukannya dalam web.
2.      Terjamin kerana mendapat Penganugerahan dan Pensijilan Antarabangsa, Pensijilan Halal Jakim dan Pensijilan GMP
3.      Dikeluarkan oleh sebuah Syarikat terbesar di Malaysia (18 tahun) dan telah menjalani  pelbagai ujian
Sesiapa yang berminat nak dapatkan kolagen ni. Permulaan dengan hanya RM75.00 sahaja. Nak tahu lebih lanjut tentang kolagen yang menakjubkan nih? Boleh wassup saya di no 012-6543184 atau just email saya fazlinatun@yahoo.com InsyaAllah saya akan bantu anda untuk tampil cantik menawan

El Marino Blanc

on Wednesday, 24 July 2013

Tahukah Anda?

Penuaan kulit disebabkan oleh 3 musuh utama :
(1) KOLAGENASE ...merosakkan jala penyokong kulit
(2) ELASTASE ....merosakkan "spring" kulit
(3) TIROSINASE ....merangsang penghasilan melanin

dan Tahukan Anda?
Bermula dari umur 25 tahun, penghasilan kolagen akan menyusut sebanyak 1.5% setiap tahun.
Umur 40 tahun susutan setinggi 30% dan pada umur 60 tahun susutan semakin besar 50%!
Apa perlu kita lakukan? Tidak dinafikan proses penuaan dan penambahan umur tidak dapat dielakkan tapi mungkin boleh diperlambatkan ! Tidak mustahil !
Bagaimana ??  Dengan EL MARINO BLANC !

Bagaimana EL Marino bertindak ?
5 aksi sasaran El Marino Blanc
- merencatkn enzim perosak yg mengurangkan struktur kolagen & elastin kulit
- mempercepatkan sintesis kolagen & elastin baru
- mengantikan kehilangan kolagen & elastin dlm dermis
- melindungi kulit drpd sinaran UV berbahaya
- merencatkan enzim perosak yg merangsang penghasilan melanin

Tentang El Marino Blanc:

Untuk bagi kulit LEBIH
Cerah
Pejal
Licin
Berseri

El Marino Blanc menawarkan suatu pendekatan holistik
 untuk kulit lebih cerah dan muda melalui
3 teknologi unik
4 kaedah perlindungan
5 aksi sasaran

Aksi sasaran
Melindungi kulit dari sinaran UV
Menghilangkan tyrosinase dari menghasilkan melanin yang menggelapkan kulit
Merencatkan aktiviti yang menguraikan kolagen & elastin kulit
Mempercepat penghasilan kolagen & elastin
Menggantikan kehilangan kolagen & elastin

Hubungi saya untuk dapatkan harga istimewa sempena raya tahun ini.

Kolagen Semakin Popular

on Tuesday, 23 July 2013

 

Sebelum memilih produk suplemen yang mengandungi kolagen, kita perlu faham maksud dan fungsi sebenar bahan tersebut. Saya just sharing artikel ni dr utusan malaysia bertarikh 19.2.13.

"Kolagen adalah protein utama bagi tisu sokongan dalam badan manusia. Kewujudannya merangkumi 30% daripada keseluruhan protein didalam badan .
Ia menyokong sebahagian besar sel-sel yang memberikan struktur, kekuatan dan kekenyalan kulit dan tisu badan. Memang semua oang mempunyai kolagen dalam badan yang boleh terhasil dengan sendiri. Tetapi penghasilan kolagen berkurangan dengan kadar 1.5 peratus pada setiap tahun selepas usia seseorang mencecah 25 tahun.

Kesan kemerosotan penghasilan kolagen mula dirasai lebih kurang 10 tahun kemudian. Selepas usia 40-50 tahun, badan kita akan kehilangan hampir separuh kolagen yang ada. Kesan nya kulit kusam, tidak bermaya, cepat letih, kulit berkedut serta kendur, pigmentasi kulit, sakit badan serta sendi dan sebagainya.

Ini juga bertambah dengan faktor2 persekitaran lain seperti bentuk badan yang berlebihan dan sebagainya. Sebernarnya banyak fungsi kolagen kepada tubuh badan. Semakin meningkat usia kita galakkan mengambil suplemen untuk membentuk kolagen badan serta memastikan badan kekal sihat”

Saya cuma nk sarankan pada kawan2 semua, pastikan anda pilih kolagen yang terbaik untuk badan anda, dan yang terbaik pilihlah kolagen yang mempunyai pengiktirafan. Walaupun agak mahal sedikit, tapi kolagen terbaik pastinya tak beri sampingan yang buruk pada badan pada masa akan datang.

Jom layan dulu testimoni di bawah nie..





El Marino mampu mencerahkan kulit anda.




Kebanyakkan produk nutrikosmetik di pasaran hanya dapat menghalang melanin, tetapi tidak mampu melindungi seluruh badan daripada sinaran matahari berbahaya.  El Marino Blanc melindungi seluruh badan daripada sinaran matahari, barulah dapat mencerahkan kulit secara berkesan.

Siang malam segelas JAUHI KEDUTAN, KENDUR, KUSAM dan CELA dengan mudah!! Untuk kulit Sempurna Yang lebih LICIN, PEJAL, BERSERI dan CERAH...

Dapatkan satu untuk orang yang anda cinta.
Keputusan dapat dilihat seawal lima hari.
Sangat mudah diminum, tuangkan dlm gelas berisi air (75ml), kacau dan minum
Terbukti berkesan
Terjamin untuk kesihatan anda
Dapat tingkatkan kesihatan anda
Sangat berbaloi untuk wang anda

Hubungi saya untuk dapatkan harga istimewa sempena raya tahun ini.

KENAPA SAYA PAKAI BAJU PEMBENTUKAN BADAN INI

on Monday, 22 July 2013



1.      Keselesaan berganda bila pakai baju ni rasa kene peluk je
2.      Walaupun kita disarankan pakai hanya 8 jam tapi saya boleh pakai baju ni lebih kurang 12 jam dari pukul 6 pagi sehingga 7 petang. Kadang- kadang sampai besok pagi sebab materialnya yang sangat lembut dan fleksibel
3.      Perut buncit tiada lagi dan pinggang jadi ramping, serius tak tipu
4.      Mengangkat punggung so jadi pejal dan mantap
5.      Kalau nak pergi toilet memang senang tak seperti full korset susah giler nak buka dan pakai balik sampai ada yang sanggup tahan kencing.
6.      Nak solat memang senang dan selesa sebab tak rasa sakit bila rukuk , sujud sebab baju ni sangat fleksibel mengikut pergerakan badan.
7.      Hasil dalam 5 minit sahaja bila start pakai je dah nampak hasil yang menakjubkan .
8.      Sangat bagus untuk masalah tulang belakang jadi bila pakai baju ni tak rasa sakit pun malah rasa selesa sebab ada support untuk tulang belakang saya
9.      Bila nak ambik barang yang jatuh atau nak membongkok pun tiada masalah sebab baju ni sangat lembut siap boleh bersila lagi 
10. Paling penting saya suka sangat baju ni sebab bila saya pakai baju ni nampak semulajadi saja tak nampak seperti saya memakai korset keras dan kejung. 
11. Ada hari hari yang saya tak pakai baju ni tapi masih ada yang menegur kata saya dah slim. Jadi maksudnya bukan bila kita pakai baju ni je jadi slim kalau tak pakai pun still ada hasil yang sama.

Baju ini sangat sesuai untuk semua samada yang kurus atau gemuk sebab baju ni adalah baju pembentukan badan. Jadi badan akan terbentuk dengan cantik dan menarik. Tiada infrared tiada nano. Hanya sekadar alihkan lemak ke tempat yang sepatutnya.

Disebabkan saya memang yakin dan menggunakan  produk ni saya nak offer kepada mereka yang berminat untuk mencuba secara percuma.

Hubungi saya untuk appointment dan fitting percuma. Kenapa kena fitting?
* Sebab nak tau selesa atau tidak?
* Untuk tahu size yang mana paling sesuai?
* Dapat bandingkan dengan yang lain?

Dengan DX, tiada istilah Beauty Is Pain. Fitting tanpa paksaan membeli. Saya cuma nak share je betapa selesanya bila pakai baju ajaib ni.

El Marino Blanc – Promosi Raya


Kebanyakkan produk penjagaan kulit hanya menyasarkan pembaikan pada kawasan tertentu, seperti kedutan atau tompok gelap. Maka semakin banyak masalah kulit yang anda hadapi, semakin banyaklah produk yang perlu anda gunakan sedangkan anda boleh berjimat dengan hanya menggunakan El Marino Blanc sahaja untuk semua masalah kulit anda. Terjamin dan Terbukti.

Pasti kita semua inginkan yg lebih baik utk diri kita terutamanyaa dari segi kesihatan dan kecantikan. Lebih-lebih lagi bagi yg bakal menginjak usia 25 tahun dan keatas. Seperti yg kita sedia maklum, dan juga bagi yg belum tahu,  bahawa apabila usia kita menginjak 25 tahun, kolagen2 dalam badan kita berkurang sebanyak 1.5% setahun. Pada usia 40 tahun, sintesis kolagen semula jadi kulit kita merosot sekurang-kurangnya 30% berbanding ketika kita berusia 20 tahun. Secara perlahan-lahan, penghasilan kolagen semakin perlahan berbanding dengan kadar kehilangannya lalu menyebabkan kulit menjadi kusam, kering dan hilang ketegangan yang asal.

Selain itu, cahaya UV, pencemaran alam sekitar, gaya hidup yang penuh tekanan serta tabiat yang tidak sihat seperti merokok, penyalahgunaan alkohol akan menambahkan lagi penghasilan radikal bebas di dalam kulit lalu menghasilkan pengeluaran dan aktiviti enzim yang merosakkan struktur kulit.

Tanda-tanda penuaan kulit yang berpunca daripada kekurangan kolagen:
- Kulit Kering
- Lingkaran hitam & kantung mata
- Kusam & nada kulit tidak sekata
- Kulit hilang keanjalan (melandur)
- Garis-garis halus atau kedutan

ADAKAH ANDA MENGALAMI ANTARA TANDA2 PENUAAN KULIT DI ATAS ??

Apa itu kolagen dan elastin?
Kolagen dan elastin ialah protein yang membentuk struktur lapisan kulit yang lebih mendalam, memberikan ketegangan, keanjalan dan kelembapan yang wajar kepada kulit. Hampir 70% daripada tisu kita terdiri daripada kolagen.

Jadi, bagaimanakah anda menghalang penuaan kulit dan mengembalikan keremajaan yang lama hilang itu?
Selain Penjagaan Kulit yang Baik, kita perlukan Suplemen Dalaman Kulit (nutrikosmetik) yang berkesan, yang bukan sahaja membantu mengisi semula kolagen yang hilang daripada kulit kita, malah lebih penting lagi menyekat aktiviti enzim yang menguraikan struktur kolagen dan elastin di dalam kulit bagi memacu sistesis kolagen supaya kadar penghasilannya mengatasi kadar degradasinya.

El Marino Blanc menawarkan suatu pendekatan holistik untuk kulit yang lebih cerah dan muda melalui:
- 3 Teknologi Unik
- 4 Kaedah Perlindungan
- 5 Aksi Sasaran

Aksi Sasaran 
- Melindungi sel kulit drpd sinaran UV
- Menghalang tyrosinase drpd menghasilkan melanin yg menggelapkan kulit
- Merencatkan aktiviti yang menguraikan kolagen & elastin kulit
- Mempercepat penghasilan kolagen & elastin
- Menggantikan kehilangan kolagen & elastin

PROMOSI HEBAT !!
 BELI 3 EL MARINO BLANC, dapat PERCUMA Ester-C 500 PLUS 30 tablets !
JIMAT RM54 !!
ATAU !!

BELI 8 kotak (30 sachet) PERCUMA 1 kotak (30 sachet) !!
 SANGAT BERBALOI UNTUK WANG ANDA !!
JIMAT RM 235 !!


Hubungi saya cepat untuk promosi terhebat raya tahun ini..

EL MARINO BLANC - TERBUKTI


Terbukti BERKESAN



Kandungan EL MARINO BLANC





Hasil EL MARINO BLANC


Aksi EL MARINO BLANC

Dirumus menggunakan teknologi Perancis yang telah dianugerah acap kali untuk memulihkan keserian kulit:

Jom kita tengok testimonial2 dari loyal customer of El Marino Blanc:





 



Jom dapatkan sekotak untuk diri ANDA....

Ccontact saya untuk dapatkan ‘special price’ sempena raya nie.

012-6543184 (faz), email : fazlinatun@yahoo.com

EL MARINO BLANC - Pemenang Anugerah Minuman Kolagen.

on Sunday, 21 July 2013

Apa itu EL MARINO BLANC?
- El Marino ialah suplemen kulit dalaman canggih (nutrikosmetik) menawarkan fungsi sedemikian - selain menambah semula kolagen dan elastin yang hilang dalam kulit, ia turut menyekat aktiviti enzim yang meguraikan struktur kolagen dan elastin dalam kulit, di samping meningkatkan sintesis kolagen dan elastin daripada degradasinya.

3 Aksi Sasaran
- Merencatkan aktiviti enzim perosak kolagen & elastin
- Mempercepatkan penghasilan kolagen & elastin baru
- Menggantikan kehilangan kolagen & elastin baru

Kolagen & Elastin merupakan bahan utama di lapisan dermis yang memberikan kesan tegang, padat & lembap kepada kulit. Sebanyak 70% daripada tisu kulit terbentuk daripada kolagen.

Jom dapatkan 1 untuk diri ANDA....

Contact saya untuk dapatkan ‘special price’ sempena raya nie.

012-6543184 (faz), email : fazlinatun@yahoo.com

KETAHUI MINUMAN TERBARU UNTUK KESIHATAN ANDA


El Marino Blanc merupakan 1 produk revolusioner yang menggunakan 3 teknologi canggih untuk memperbaik kulit anda dalam 4 kaedah perlindungan yang berbeza melalui 5 aksi sasaran.

3 Teknologi Canggih

1) Red Orange Complex (ROC®) BARU!!
Kompleks Oren Merah menggunakan suatu proses pemiawaian yang meningkatkan keberkesanan ramuan aktifnya sehingga 3kali ganda lebih tinggi daripada yang normal, lantas menghasilkan suatu ROC® yang lebih pekat.

2) Aktif VIQUA® Buah Delima melalui penyaluran NANO ADS®
Ia menyalurkan kandungan punicalagin (polifenol) piawai yang mempunyai bahan antioksidan yang 40kali lebih tinggi daripada jus buah delima biasa. Ia juga berkapsulkan penyalutan fosfolipid amino untuk mencegah kerosakan ramuan aktif dalam persekitaran perut yang berasid tinggi sementara memastikan suatu kadar penyerapan yang tinggi & selamat.

3) Collactive TM
Ia mempunyai nisbah 94% kolagen dan 6% elastin yang menyerupai dermis kulit kita. Keadaan ini menjamin kesamaan dengan kulit kita dan ia mudah dihadam dengan berat molekul rendah sebanyak 3600 dalton sahaja dan mempunyai daya tahan yang tinggi terhadap suhu tinggi serta persekitaran berasid.

4 Kaedah Perlindungan

El Marino Blanc menggunakan suatu pendekatan holistik untuk perlindungan penjagaan kulit dengan menguatkan pertahanan dalam terhadap faktor luaran yang merosakkan demi menawarkan
1) Kulit yang lebih cerah
2) Kulit yang lebih pejal & anjal
3) Kulit yang berseri
4) Tekstur kulit yang lebih licin

5 Aksi Sasaran
Setiap satu daripada 5 aksi terbukti menyasar secara khusus pada sumber masalah kulit dari dalam.
1) Melindungi sel kulit drpd sinaran UV
El Marino Blanc melengkapkan sel dengan pelindung UV dengan mengurangkan keradangan kulit aruhan-UVB sebanyak 35%, lantas melindungi sel kulit daripada sinaran yang merosakkan.
2) Menghalang tirosinase drpd menghasilkan melanin yg menggelapkan kulit
Tirosinase memangkinkan penghasilanmelanin daripada tirosin melalui pengoksidaan, seperti senario penggelapan kentang yang dikupas atau dihiris yang terdedah kepada udara. El Marino Blanc menyekat aktiviti tirosinase dan melawan spesis oksigen reaktif (ROS) yang menyebabkan pembentukan melanin kulit. Keadaan ini membantu untuk menyahpigmen dan menggalakkan kulit lebih cerah dari dalam.
3) Merencatkan aktiviti yang menguraikan kolagen & elastin kulit
El Marino Blanc merupakan penyekat kuat enzim yang menguraikan struktur kolagen dan elastin kulit, lantas menghasilkan kulit yang lebih gebu, elastik dan muda.
4) Mempercepat penghasilan kolagen & elastin yang baru
Dengan menggiatkan semula sintesis kolagen di samping meneutralkan radikal bebas dalam sel kulit, El Marino Blanc berfungsi untuk memperbaik hidrasi dan kelicinan kulit sementara mencerahkan kulit dan tompok gelap.
5) Menggantikan kehilangan kolagen & elastin
El Marino Blanc meningkatkan penghasilan serat kolagen dan elastin yang baharu dalam kulit, lantas mengembalikan ketegangan dan keanjalan dermis kulit sementara menghasilkan kesan pelembap yang unggul.

Keputusan Terbukti!!
(hasil kajian drp 64 orang yang berumur 25-50 tahun)
100% mengalami pengurangan garisan halus dan kedutan
85% mengalami pembaikan dalam kelicinan kulit
78% mengalami peningkatan kepada kelembapan kulit
69% melihat tompok gelap dan warna kulit menjadi semakin cerah


Jom, kita tengok testimoni2 yang telah berjaya hasil daripada penggunaan EL MARINO BLANC










Cara Pengambilan
Minggu pertama: 
Campurkan 2 sachets EL Marino dalam 75ml air (suhu biasa), 
minum awal pagi sebelum sarapan pagi & 2 sachets sebelum tidur.
Minggu kedua dan seterusnya: 
1 sachet awal pagi sebelum sarapan pagi & 1 sachet sebelum tidur.

Harga El Marino Blanc



Pakej A - RM594
Beli 3kotak x 30peket
Percuma: 30 biji Ester-C (bernilai RM54)

Pakej B – RM1584
Beli 8kotak x 30peket
Percuma: 1 kotak El Marino Blanc (bernilai RM235)

Untuk yang ingin mencuba, anda boleh dapatkan sekotak dengan harga RM198 (30 peket), sangat berbaloi untuk wang anda.

Harga pakej ini sah sehingga 25 September 2013 shj. Harap maklum.

Sebarang pertanyaan, boleh hubungi saya segera!!
Hanya RM75 ntuk menjadi ahli & anda boleh memilih salah satu produk percuma iaitu Fujita Lactose-S (3 sachets) yang berharga RM86.50 atau EPA DHA (60 soft gels) yang berharga RM122. Kempen ini sah sehingga 24/09/2013 shj.

 

KELEBIHAN ELYSYLE CORPSDEREVE DX

on Wednesday, 10 July 2013




APAKAH PERBEZAAN ELYSYLE DX BERBANDING
DENGAN LAIN-LAIN JENIS PAKAIAN DALAM YANG SEUMPAMA DENGANNYA

ELYSYLE CORPSDEREVE DX memberikan kesan mengkagumkan serta merta kepada pemakainya !!


ELYSYLE CORPSDEREVE DX mampu menegang, menganjal & memontokkan payu dara wanita yang kecil, kendur & mengelebeh sepantas 2 minit selepas memakainya !!


Para Pemakai ELYSYLE CORPSDEREVE DX akan merasakan diri mereka seperti di peluk hangat oleh seorang lelaki !!


ELYSYLE CORPSDEREVE DX mempunyai fabrik dan tenunan yang sangat luar biasa menarik dan memang kelihatan amat berbeza dari segi design, warna dan kesannya kepada pemakai.


Pemakaian ELYSYLE CORPSDEREVE DX Menegapkan Bentuk Tubuh supaya menjadi lebih sempurna dengan 3 langkah pengalihan lemak iaitu MENOLAK, MELETAK & MENGUNCI lemak di posisi dan tempat yang betul.


Rata-rata prospek yang mencuba ELYSYLE CORPSDEREVE DX buat pertama kali pasti akan terpukau keasyikan dan pasti akan membuat belian terus kepada produk ini !!

CARA PEMBELIAN JUGA SANGAT MUDAH,
Tidak kira di mana jua anda berada, ANDA boleh membuat pembelian ELYSYLE CORPSDEREVE DX ini dengan mudah tanpa ada masalah !!
Segalanya akan sampai ke rumah anda setelah pembayaran selesai di lakukan


CARA PEMBAYARAN PULA AMATLAH EFEKTIF DENGAN BERBAGAI KAEDAH PEMBAYARAN YANG BOLEH ANDA PILIH


Kepada yang berminat serta untuk mendapatkan info lanjut tentang harga, cara pembelian secara tunai, kad kredit atau melalui pembayaran ansuran bulanan, sila PM saya atau hubungi / sms / WhatsApps saya di 012-6543184 untuk ‘sessi fitting’

Corpsdereve DX Lingerie - Baju Dalam Pembentukan Badan Yang Luarbiasa


Bentuk badan merupakan 'NYAWA' setiap wanita. Jadilah seorang wanita moden yang BERKEYAKINAN, SIHAT, JELITA & BERDAYA PENARIK

- Payudara MONTOK
- Pinggang RAMPING
- Punggung PEJAL
- Paha LANGSING
- Belakang RATA

Ketidaksempurnaan bentuk badan digolongkan kepada 3 jenis
- Melenduh
- Menggelebar
- Tidak seimbang

PAKAIAN DALAM merupakan lapisan kulit kedua setiap wanita. Dari usia 12 sehingga 75 tahun, pakaian dalam menemani wanita lebih dari 60 tahun.

Faktor-faktor penyebab ketidaksempurnaan bentuk badan

- Daya Graviti
- Penuaan

- Postur duduk tetap dalam jangka masa panjang
- Tabiat pemakanan dengan kandungan lemak & protein yang tinggi
- Pemakaian pakaian dalam yang tidak sesuai

ADAKAH PAKAIAN DALAM ANDA BERSESUAIAN??


MEMPERKENALKAN, CORPSDEREVE DX LINGERIE
Siapakah yang memerlukan siri pakaian dalam pembentukan badan ini?
1.Gadis remaja di zaman baligh
Mengarahkan pengalihan lemak semasa melalui proses peralihan umur dan hormon Membentuk tubuh badan yg cantik dan mengelakkan dari mengalami masalah kegemukkan ketika dewasa
2.Wanita yg semakin gemuk
Mengarahkan pengalihan lemak di tempat yg betul supaya tiada lemak yg melenduh dan berlipat-lipat di bahagian perut
3.Wanita yg cantik dan ramping
Mengekalkan kedudukan lemak dan mengekalkan bentuk badan 
4.Wanita berusia
Menahan daya graviti dan menjaga tulang belakang bagi mengelakkan bongkok
5.Wanita selepas bersalin
Melangsingkan kembali badan/pinggang yg ramping dan punggung yg pejal

Jangan lepaskan peluang memiliki CORPSDEREVE DX LINGERIE ini yang menjadi pilihan terbaik untuk menonjolkan bentuk tubuh idaman anda. Jadilah wanita yg berkeyakinan & memiliki bentuk tubuh badan yang menarik.
Kepada yang berminat serta untuk mendapatkan info lanjut tentang harga, cara pembelian secara tunai, kad kredit atau melalui pembayaran ansuran bulanan, sila PM saya atau hubungi / sms / WhatsApps saya di 012-6543184 untuk ‘sessi fitting’ .

Kini dengan hanya RM75, sekarang anda mampu memiliki baju dalam pembentukan badan DX LINGERIE yang luarbiasa ini. Dapatkan bentuk badan impian anda dengan DX LINGERIE melalui pelan pembayaran CBP yang mudah serta murah ini.

 
© Langsing 2020 All Rights Reserved
Service Tempahan Design