Kisah Kejayaan di ELKEN...

on Wednesday 19 June 2013


Salam Sejahtera Semua…

Hari ni saya nak kongsi dengan anda semua pasal kejayaan orang-orang biasa yang telah bertukar menjadi "LUAR BIASA".


Percaya atau tidak ELKEN telah melahirkan ramai JUTAWAN di Malaysia ni...dan JUTAWAN yang lahir ini dari golongan biasa-biasa sahaje...



Sebagai contoh, diri saya sendiri di mana saya sentiasa mencari peluang nak memajukan diri sendiri dan family, nak settlekan hutang yang ada, nak bantu suami tambahkan income dan ada saving untuk jangka masa panjang.

Nak dipendekkan cerita, kawan saya memperkenalkan satu pakaian pembentukkan badan (DX Elken), produk ELKEN (terutama air RO, saya dah guna hampir 5 tahun sebab anak saya ada masalah buah pinggang) dan kehebatan perniagaan ELKEN. Dengan modal serendah RM75, saya terus jadi member dan menggunakan produk dia.


Tapi, hari ni saya nak share kisah kejayaan kengkawan saya yang merangkap sebagai Business Partner.


Ayuh, kita layan gambar-gambar ni:





















Sesungguhnya, kita sendiri tidak sedar yang kita memiliki 1 bakat semulajadi yang sememangnya kita semua ada. 

Kalau anda semua boleh bercakap, maknanya anda semua boleh jadi JUTAWAN...percayalah ...

Bisnes yang sangat mudah, tak perlu modal besar, tak perlu risau pasal rugi dan tiada risiko.

Apa-apa pun jangan putus asa, sentiasa rajin, percaya pada diri sendiri, harus ada keyakinan pada diri sendiri, buang sikap negatif dan nawaitu sangat penting, PASTI KEJAYAAN DI TANGAN ANDA

Cepat hubungi saya (Faz) di 012-6543184 atau email ke fazlinatun@yahoo.com untuk mengetahui dengan lebih lanjut berkenaan bisnes ni.


Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Langsing 2020 All Rights Reserved
Service Tempahan Design