KENAPA SAYA PAKAI BAJU PEMBENTUKAN BADAN INI

on Monday 22 July 2013



1.      Keselesaan berganda bila pakai baju ni rasa kene peluk je
2.      Walaupun kita disarankan pakai hanya 8 jam tapi saya boleh pakai baju ni lebih kurang 12 jam dari pukul 6 pagi sehingga 7 petang. Kadang- kadang sampai besok pagi sebab materialnya yang sangat lembut dan fleksibel
3.      Perut buncit tiada lagi dan pinggang jadi ramping, serius tak tipu
4.      Mengangkat punggung so jadi pejal dan mantap
5.      Kalau nak pergi toilet memang senang tak seperti full korset susah giler nak buka dan pakai balik sampai ada yang sanggup tahan kencing.
6.      Nak solat memang senang dan selesa sebab tak rasa sakit bila rukuk , sujud sebab baju ni sangat fleksibel mengikut pergerakan badan.
7.      Hasil dalam 5 minit sahaja bila start pakai je dah nampak hasil yang menakjubkan .
8.      Sangat bagus untuk masalah tulang belakang jadi bila pakai baju ni tak rasa sakit pun malah rasa selesa sebab ada support untuk tulang belakang saya
9.      Bila nak ambik barang yang jatuh atau nak membongkok pun tiada masalah sebab baju ni sangat lembut siap boleh bersila lagi 
10. Paling penting saya suka sangat baju ni sebab bila saya pakai baju ni nampak semulajadi saja tak nampak seperti saya memakai korset keras dan kejung. 
11. Ada hari hari yang saya tak pakai baju ni tapi masih ada yang menegur kata saya dah slim. Jadi maksudnya bukan bila kita pakai baju ni je jadi slim kalau tak pakai pun still ada hasil yang sama.

Baju ini sangat sesuai untuk semua samada yang kurus atau gemuk sebab baju ni adalah baju pembentukan badan. Jadi badan akan terbentuk dengan cantik dan menarik. Tiada infrared tiada nano. Hanya sekadar alihkan lemak ke tempat yang sepatutnya.

Disebabkan saya memang yakin dan menggunakan  produk ni saya nak offer kepada mereka yang berminat untuk mencuba secara percuma.

Hubungi saya untuk appointment dan fitting percuma. Kenapa kena fitting?
* Sebab nak tau selesa atau tidak?
* Untuk tahu size yang mana paling sesuai?
* Dapat bandingkan dengan yang lain?

Dengan DX, tiada istilah Beauty Is Pain. Fitting tanpa paksaan membeli. Saya cuma nak share je betapa selesanya bila pakai baju ajaib ni.
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Langsing 2020 All Rights Reserved
Service Tempahan Design